Una mia carissima amica di Bucuresti teme di perdere il fidanzato. Sono insieme da poco, ma sono una bellissima coppia, fatti l’uno per l’altra. Il problema è che lui non riesce a mandar giù il fatto che lei è più grande di età e ha una carriera già avviata.

Mi chiedo quanto di questo gli appartiene, o se lo penserà ancora quando supererà i trent’anni!

Non posso non fare il paragone con noi due. Flavio è più piccolo di me con solo quattro anni (ma non ci è mai importato niente), e nonostante dimostri dieci anni in meno (quando si rade) nessun italiano ha mai avuto niente da dire. Ugualmente tolleranti in ciò che riguarda il mio divorzio, o il mestiere umile che devo fare per campare … Per fortuna, anche se spesso si dice che i bolognesi siano superficiali e badino molto alle apparenze, penso che l’unico modo per essere guardato di traverso è di avere i capelli non curati e non lavarsi!

Unei prietene foarte dragi din Bucuresti ii e teama ca iubitul ei o va parasi. Sunt impreuna de putin timp, dar sunt un cuplu minunat, sunt facuti unul pentru celelalt. Din pacate, el e preocupat pentru ca ea e mai mare decat el si are o cariera.

Ma intreb in ce masura ideile acestea ii apartin, sau daca va gandi la fel dupa ce va implini 30 de ani!

Imi vine automat sa compar situatia lor cu a noastra. Flavio e cu patru ani mai tanar decat mine (si nu ne pasa), arata cu 10 ani mai tanar decat varsta reala (cand isi rade baraba), dar nici un italian nu a comentat nimic. Aceeasi toleranta privind divortul meu din Romania, sau faptul ca sunt nevoita sa fac si munci umile… Din fericire, chiar daca boloniezii sunt deseori criticati pentru ca ar fi superficiali si interesati mai mult de aparenta decat de substanta, cred ca unicul mod de a obtine o privire piezisa este sa umbli nespalat si nepieptanat! (Ati observat ce par frumos si ingrijit au toti cei care nu l-au pierdut?)

Annunci