Sunt uimită de succesul articolului http://think.hotnews.ro/imigrant-in-italia-o-femeie-insarcinata-este-mai-urata-si-mai-temuta-decat-o-inundatie.html

Ar trebui să spun: năucită.

Dar m-aș opri asupra unui singur aspect: în mai multe comentarii apare cuvântul frumoasă. Cum? Vă referiți la mine? Dar când am trăit la București, tristă și doritoare de o relație sentimentală serioasă, unde erați? Atunci când nu aveam nici un pic de încredere în mine, de ce nu vroiați să flirtați cu mine? Nu eram rece, nu eram țâfnoasă, eram doar mai timidă  … de ce m-ați lăsat atât de singură, convinsă că sunt neatrăgătoare? (Mulțumesc acelui băiat din Constanța care mi-a cântat serenada, sprijinit de caloriferul din fața camerei din căminul studențesc. Am uitat cum te numești, dar nu am uitat curajul și talentul tău. Vezi … Marlene era îndrăgostită de tine … cum aș fi putut să-ți răspund fără să o trădez?) Unde erați după întoarcerea la Oradea, când încercam cu greu să-mi fac noi prieteni, și tânjeam de dorul celor lăsați la București?

E năucitor! După un singur articol pe o pagină prestigioasă, sunt frumoasă și deșteaptă … Asta îmi amintește de Costel Busuioc. Din țigan talentat fără diplomă a devenit Pavarotti din Carpați … Noroc că omul are la fel de mult bun-simț și finețe sufletească cât har, și nu a căzut în capcana asta. În mic, cred că asta mi s-a întâmplat și mie.

Vă mulțumesc pentru aprecieri, dar vă rog, concentrați-vă mai mult asupra ceea ce am scris, și mai puțin asupra persoanei mele.

Sono sorpresa dal successo dell’ articolo http://think.hotnews.ro/imigrant-in-italia-o-femeie-insarcinata-este-mai-urata-si-mai-temuta-decat-o-inundatie.html

Dovrei dire: sbalordita.

Mi fermerei soltanto su di un aspetto: in alcuni commenti compare la parola “bella”. Cosa? Dite a me? Ma dov’eravate quando vivevo a Bucarest, triste e bramosa di una relazione sentimentale seria? Quando mi mancava del tutto la fiducia in me, perché nessuno voleva flirtare con me? Non ero fredda, non me la tiravo, ero solo un po’ troppo timida … perché mi avete lasciato alla mia solitudine, convinta di non essere attraente? (Ringrazio il ragazzo di Costanza che mi ha cantato una serenata, appoggiato al termosifone davanti alla stanza del convitto. Ho dimenticato il tuo nome, ma non il tuo coraggio ed il tuo talento. Vedi … Marlene era innamorata di te, come potevo risponderti senza tradirla?) Dove eravate dopo il ritorno a Oradea, quando provavo a farmi nuovi amici, soffrendo la mancanza di quelli rimasti a Bucarest?

È sbalorditivo!  Dopo un unico articolo su un portale prestigioso, sono bella e intelligente … Questo mi ricorda Costel Busuioc (cantante lirico romeno autodidatta, vincitore di un talent show in Spagna). Da zingaro talentuoso senza diplomi è diventato il Pavarotti dei Carpazi … Per fortuna il ragazzo ha tanto buon senso e bell’animo quanta dote, e non è caduto nel tranello. Credo che la stessa cosa sia accaduta a me, in piccolo.

Grazie per i vostri apprezzamenti, ma vi prego di concentrarvi su quello che ho scritto, e meno sulla mia persona.   

