Riprendere a dipingere.

Imparare a cantare e a ballare.

Fare più sport.

Continuare a lavorare in mezzo alla gente, meglio se da mediatrice interculturale.

Fare carriera.

Pubblicare libri, miei e tradotti.

Mantenere a casa il mio marito, affinché possa cominciare a cantare.

(Per un figlio è troppo tardi).

Coltivare un orto.

Fare spesso trekking in montagna.

Viaggiare all’estero.

Avere un abbonamento al Teatro Comunale e uno al Manzoni.

Uscire spesso con i miei amici.

Poter tornare a casa a piedi ad ogni ora senza temere nulla.

Vestirmi come mi pare, senza sguardi equivoci.

Che nessuno mi saluti mai più CIAO BELLA!

Che qualcuno cominci a salutarmi Ciao brava!

Avere la forza per cambiare in meglio il mondo, e cambiarlo davvero: che tutti possano scrivere una lista come questa, e vederla avverarsi.

Să reîncep să pictez.

Să învăț să cânt și să dansez.

Să fac mai mult sport.

Să continuu să lucrez în mijlocul oamenilor, de preferință ca mediatoare interculturală.

Să fac carieră.

Să public cărți, scrise sau traduse de mine.

Să-l întrețin pe Flavio, ca să poată să înceapă să cânte.

(Pentru un copil e prea tărziu).

Să cultiv o grădină.

Să fac deseori treking la munte.

Să călătoresc în străinătate.

Să am un abonament la Teatro Comunale de Operă și la Teatrul Filarmonic Manzoni.

Să petrec mult timp cu prietenii.

Să mă pot întoarce acasă pe jos la orice oră fără să mă tem de nimic.

Să mă îmbrac cum am chef, fără să atrag priviri porcoase.

Nimeni să nu mă mai salute CEAU FRUMOASO!

Câte cineva să înceapă să mă salute Ceau fată bună!

Să am forța de a schimba lumea în bine, și să o schimb de adevărat: toți să poată să scrie o listă ca asta, și să o vadă apoi înfăptuită.

