… e non proprio!

In 20 ore ho incontrato 3 persone che sono passate per il coma: un uomo in morte cerebrale per una meningite fulminante, un collega altrettanto giovane sopravvissuto a un terribile incidente di moto, che oggi sta bene, anche se è rimasto segnato, e una donna cui il convivente ha dato fuoco per sadismo – anche lei si riprende bene. Adesso deve  “solo” sopravvivere anche alle molestie di un ex-marito manesco  e al dolore del figlio rimasto con il mostro in Romania (per pochi giorni ancora!)

In fra tempo ho partecipato a un consiglio di Quartiere, dove ho firmato due volte: una per l’ora e mezzo di seduta chiusa, e una per le due ore di seduta aperta al pubblico (che potevano anche andare meglio, per continuare con gli eufemismi). Se ci pagano due gettoni di presenza, esplodo, dopo aver passato per quello che ho scritto sopra, non sono in vena di prendere le futilità o le scorrettezze alla leggera!

Per sdrammatizzare passo il tempo a scrivere perle sentite al lavoro, su Facebook … e mi sento dannatamente fortunata!  

… și nu prea!

În 20 de ore am întălnit 3 perosoane care au trecut prin comă: un bărbat în stare de moarte cerebrală cauzată de o meningită fulminantă, un coleg, tânăr și el, care a supraviețuit unui accident cumplit cu motocicleta, care își revine foarte bine, chiar dacă are unele sechele, și o femeie căreia prietenul i-a dat foc din sadism – și ea se simte mai bine. Acum trebuie  “doar” să supraviețuiască răzbunărilor unui fost soț brutal, și durerii fiului rămas cu monstrul în România (pentru puțin timp, din fericire).

Între timp am participat la un Consiliu de Cartier, unde am semnat de două ori lista pentru plata jetoanelor de prezență: o dată pentru ora și jumătate de ședință fără public și o dată pentru cele două ore de ședință cu participarea publicului (care ar fi putut să meargă mai bine, dacă tot mă exprim în eufemisme). Dacă ne plătesc două jetoane de prezență explodez, după ce am trecut prin cele de mai sus nu sunt în starea de spirit în care se trece ușor peste incorectitudini sau superificialitate!

Ca să mai treacă tensiunea, scriu pe Facebook perle auzite la muncă … și mă simt imens de norocoasă.

