Tag

, , , ,

Volevo condividere con voi la gioia di essere stata ammessa al corso di grafica, sono stata ripescata dopo una rinuncia. Tentavo di inserire l’immagine di un mood board fatto on line con un programma gratuito, per una sfida di design di maglia – per potermi vantare tra sei mesi con i progressi – e non ci sono riuscita. Direi che il corso arriva proprio al momento giusto, prima che io mi dimentichi anche altri trucchi!

Saranno sei mesi impegnativi, ma niente è troppo difficile quando si sta per avverare uno dei tuoi sogni da adolescente! Ci sentiamo … quando ci sentiamo!

Nu mai speram, când Alessandra de la CESCOT m-a sunat azi eram sigură că vrea să mă informeze cine știe ce, legat de un alt posibil curs … Cineva a renunțat, primul ”picat” nu era disponibil, aici sunt! gata să recuperez cele două săptămâni. Tot timpul ăsta încercam să-mi stârnesc un pic de pasiune pentru ceea ce fac, dar nu funcționa prea bine. Și la întrecerea de design de tricotaje tot la grafica pe PC mă concentram!

Data viitoare când o să ne auzim sper să reușesc să public ceva drăguț desenat de mine. Pe curând…poate. Nu o să am mult timp liber în următoarele șase luni.

